Blöjtårta

Har ju kommit nya tillskott till världen på de senaste två månaderna. Så därför har jag provat på att göra min första blöjtårta som en välkommen till världen present.
Då jag är väldigt emot ljusrosa och ljusblått så fick denna gå i rött. Och vilken liten figur passade då bäst som topp dekoration, jo älskade lilla pingu.
Blöjtårtan består av tre lager av ihoparullade blöjor som jag sedan fäst samman med gummiband. Tanken är ju att mottagaren ska ha användning för blöjorna med och inte endast dekorationerna.
På blöjtårtan sitter där även en napp och en haklapp. Kortet till tårtan blev även det i haklapp-stil.

Kommentarer
ThinThin säger:

Woooaaow D riktigt häftigt och snyggt <3

2012-02-26 | 18:06:17
Bloggadress: http://ThinThin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback