Sommarjippo hos Pysseltagen

En av mina favorit web shoppar har haft sommarjippo denna helg. Och då de inte är belägna allt för långt bort har jag lyckats övertala mig till en tur dit.
Så mycket saker där var, och inspiration från scrappare som visade på olika produkter, och jösses vad mycket folk. Tog nog lika lång tid i kassa kön som att gå rundor inne i affären :P men det var det värt :)
Lite material inhandlat till min scrappingkväll på tisdag:)
Papper fanns där hur mycket snyggt som helst. Jag fick helt enkelt sluta titta i ställen för annars hade vi blivit utan mat resten av sommaren :P Därför fokuserade jag på att köpa papper till att göra en tavla om Isabelles födelse info.
Här kan ni själva titta i deras webshop: http://pysseltagen.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback