Inspirationen flödar, men orken tryter

Ja jag har massa idéer och projekt igång i skallen, men de kommer tyvärr inte längre känner jag. Orken finns inte riktigt där och nog inte tiden heller. Jag fokuserar på att städa huset och hjälpa till med renoveringen. De timmar då liten sover så städar jag huset (har hundar som fäller just nu) och när älsklingen är hemma så hjälps vi åt utomhus med att fälla räd för att kunna fortsätta vår planering av trädgården.
Mitt pysselrum har aldrig varit så bortglömmt... Stackars det. Det bara står där och projekten ligger där jag lämnade dem... men men någon dag snart kanske jag får ett ryck och tar tag i saker och ting, men tyvärr inte idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback