julkänslor

Nu har jag riktiga julkänslor. Snö ute, julmusik på stereon och julmust i glaset. Julkortstillverkningen kan ta sin början =)



Årets första julkort. Har hittat många scrappare som har vikt denna gran inför denna jul. Tyckte den såg så spännande ut att jag med var tvungen att prova på. Därför är detta första julkort endast en test från början, men resultatet blev så bra med lite annorlunda färger att det kommer hamna i någons låda innan jul.





Närbild på den embossade julhälsningen inne i kortet.





Årets andra julkort blev i grönt. Här har jag "klätt" min gran med snöbollar och blingstenar. Mattan undergranen fick en tur genom symaskinen.





Min nya julstämpel i år =)

Kommentarer
Camilla säger:

Så fina kort du gjort! :)

2010-11-26 | 19:06:45
Bloggadress: http://lillafritzson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback