As time goes by

Nu är symaskinen undanställd och fotografierna framtagna =) Scrappande Memme is back!
Fick med mig gamla ateljebilder frå min far senast jag var och hälsade på. Hittade dessa med svart bakgrund och ville så gärna göra något med dem. Sagt och gjort, så blev skapalesen såhär:
Bruna nyanser med turkosa acentfärger
En sydd kant med natursnöre
Närbild på spetsblommorna
TIME är från tim holtz tror jag
Material:
svart cardstock
Kaiser Craft Madam Boutiqe Collection Corset & Bloomers
Kaiser Craft - Madam Boutiqe - Sticker Sheet - Alphas
Natursnöre & Grönt organzaband
Distress Ink - Vintage photo
Disttress Stain - Vintage Photo & Old Paper & Antiqe Linnen
Spets
Brads Panduro Hobby

Kommentarer
mamma säger:

Åhhhh så fin du e så söt på bilderna. Kommer ihåg när dom togs <3

2012-08-22 | 20:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback