Byxor av en T-shirt

Japp, älsklingen hade en tröja som var för liten så den la jag beslag på och gjorde ett par byxor till Isabelle utav. Älskar att ha randigt på hennes plagg så detta tyg fick man ju inte bara låta gå till spillo. Sedan har jag fått ett tyg av Isabelles farmor som hon hade köpt, men inte hunnit med att sy. Så nu är de klara och jag måste bara berätta hur nöjd jag är med resultatet.
T-shirt byxor till vänster och farmors tyg till höger
Byxorna bakifrån
Närbild på tyget. Fina prickar i många färger
Ganska bra matchning på ränderna
Detaljbild
Då tyget inte räckte till ett par byxor med endast en sida så har jag använt sidosömmen från tröjan till att bli som en gylf på framsidan utav byxorna. Ganska cool detalj. Får se om det orkas göra några matchande dregglisar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback