Oktober utstyrseln avklarad

Då lillan växer så det knakar så har helt plötsligt garderoben försvunnit. Vet inte hur ofta jag står där och det känns som om hon inte har några kläder att ha på sig. Allting är antingen för stort eller för smått. Jag köper ju hellre en storlek större så hon kan använda det längre, men så har hon ju inget som passar nu.
Därför har jag börjat spana på tradera. Finns jätte mycket att buda på, men jag väljer klädpaket för det känns som man får lite mer för pengarna då =)
Och passande nog hittade jag detta lilla kitet med älgar =) budade hem det för 26 kr =)  (plus frakt allt som allt 62 kr) det är ju inte ens vad en body kostar i affärerna.
Det är passande i vår familj inför oktobers älgjakt, men tror nog hon har vuxit ur det tills dess. Så det ska användass nu =)
Ganska så nöjd med mitt kap
Nu är hon klar inför älgjakten
Har även budat hem lite leksaker till henne. Blev ett helt paket med leksaker för totalt 160 kr =) Och hon gillar dem skarpt

Kommentarer
Wintertobe säger:

Hej du!
Tack för din kommentar hos mig! Nu hittade ju jag till dig och det är alltid trevligt att hitta nya fina bloggar... Vad duktig och pysslig du är! Skulle själv önska att jag vore flinkare med symaskinen. Är också en flitig Traderare. Det är kul när man lyckas göra fina fynd.
Ha det gott!
//Hanna

Svar: Åh så kul att du kikade in på min blogg =)
Memme

2012-09-04 | 19:22:16
Bloggadress: http://wintergardensyrbestyr.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback