Nytt projekt

Justnu kan jag knappt röra mig inne i mitt pysselrum. Anledningen är att hela golvet är täckt utav mitt nya syprojekt vilket ska bli ett lektäcke till Isabelle. Har fått inspiration utav Livet i ett radhus bloggen. Hon har sytt ett lektäcke till sin son och jag tyckte bara att det var så fint.
Färgerna till Isabelles lektäcke har jag utgått från en drake från Lilliputiens som hon har och spedlar sig i när hon ligger i sitt babygym.
Figurerna på täcket är inspirerade från hennes rum. Skogens djur kommer att finnas på hennes täcke. Sedan funderar och funderar jag på hur jag kan göra det till ett babygym. Sambon och jag bollar idéer för fullt och vi får se om vi kan lösa det :)
Såhär ser mitt golv ut
Närbild på rutorna
Härliga tyger

Kommentarer
Anonym säger:

Superfint blir det :) det kommer hon gilla :D

2012-07-11 | 10:49:15
Bloggadress: http://thinthin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback