18 november

Idag är det den 18  november. Det betyder att det är ett år sedan vi såg vår lilla snäcka för första gången. Jag minns att jag var så nervös att där inte skulle vara något, att jag bara hade inbillat mig. Älsklingen var nervös för han ville att allt skulle vara bra med barnet. Men där var hon (vilket vi inte visste då). En liten busbebis som låg stilla och fint tills barnmorskan skulle ta bilderna. Då var hon inte alls samarbetsvillig längre. Men ett jättefint hjärta hade hon och tiden för födelsen flyttades fram till den 24 april (vilket dock inte passade damen, nej vi fick sparka henne i baken så hon kom till oss den 13 maj istället)
Men som sagt ett år sedan vi var på ultraljudet och det gick upp för oss att vi skulle bli föräldrar åt det lilla livet i min  mage. <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback