Första syprojektet klart

Nu är symaskinen igång igen. Första som hamnade under nålen var förklädesklänningen som har väntat på den sista kantbandsbiten. Så igår blev den klar och självklart var det lillans tur att ha den på sig.
 
 
Jag har gjort det så att det blir två klänningar i en. Lillan hade den gråa på sig igår, med en svart body under och byxorna som jag har sytt utav älsklingens gamla t-shirt. Så tuff hon var.
 
 
 
Andra sidan är detta underbara mönstrade tyget. Här har jag inte sytt på någon ficka eller annat för jag tycker att mönstret är så vackert.
 
 
Här ser ni baksidan på klänningen och ni får även en bra överblick hur de båda klänningarna är sammansatta.
 
 
 

Kommentarer
Wintertobe säger:

Meeen så underbart fin, så duktig du är! En sån skulle jag haft till Hjärtat... Syr du på beställning?
Ha en bra helg!
//Hanna

2012-10-05 | 09:09:26
Bloggadress: http://wintergardensyrbestyr.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback