Scrapphistoria del 5

Nästa album är nästan framme i nutidens album =P Här använder jag dock fortfarande ganska starka färger och inge "märkespapper".
 
 
Denna Lo är på min kusins 5 års dag. Har jobbat med flera lager papper i samma nyanser. Jag har även stämplat ett vitt carstock papper för att använda som bakgrund. Här har jag även börjat lite med journaling.
 
 
Här har jag gått utanför ramarna, det vill säga de fyrkantiga ramarna ;P Nu vågar jag göra något oväntat som att använda en cirkel som fotomatta. Sedan har jag klippt ut titlarna ur ett papper och använt mig utav 3d-liner.
 
 
Jag tror att jag har scrappliftat denna LOn, det vill säga jag har sett en annan Lo med detta upplägg och använt den som inspiration. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback