Scrapphistoria del 6

Nu är vi framme vid albumet som är klart senast. Här har jag börjat att scrappa även annat än kort. Först ut är en teckning jag fick med mig hem från min mormor, jag hade tryckt mina händer när jag var ett och jag visste inte var jag skulle hänga upp tavlan här hemma så det blev en Lo utav mina små 1 års händer =)
 
 
Jag börjar nu aktivit söka inspiration på nätet och ser mycket på youtube om scrappbooking. Nya produkter och nya tekniker suger jag i mig.
 
 
 
Jag börjar också att tävla. Här är ett bidrag till en 1,2,3 tävling.
 
 
 
Här är min personliga favorit från detta album.
 
 
Jag börjar också at sy och använda mig utav nya färgkombinationer. Hårt möter mjukt =)
 
 
Så nu var vi framme i nutid. Hoppas ni har haft en trevlig tur i mitt scrappande =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback