LO: 3 veckor

vi fortsätter med LO inläggen. Här har jag använt mig utav bruna, gula och oranga toner. utgått från en av mina egna skisser. ibland när ideérna tryter kan det vara skönt att bläddra lite bland gamla skisser och väcka dem till nytt liv.
 
 
 
Stickers från Kaiser Craft -Alphas Stciker Sheet
 
Blommor från Prima som jag har bytt ut pärlan i mitten mot en brad från panuro Scrapbooking moments
 
 
 
 
  
I min skiss så hade jag tänkt ett band, men en board utav en Martha Stewart punch blev bättre på denna LO
 
Materiallista
 
PaperMaze - Dottie Collection - "Brown Dottie"
Echo Park - Hello Summer - "You´ve been flagged" & "Happy Flowers"
Vit & ljusgul cardstock
Blommor från Prima
Brads från Panduro Scrapbooking Moments
Metall charms köpta hos Pysseltagens Sommar Jippo
Bokstäver från Kaiser Craft -Alphas Stciker Sheet
Distress ink "vintage photo" & "spiced marmelad"
Grön mist från tattered Angels
 
 

Kommentarer
Wintertobe säger:

Fantastiskt duktig du är! Vad gör du av "bilderna" Sätts de in i album... eller blir de tavlor på väggen... eller!?
En fin kväll önskar jag dig!
//Hanna

Svar: just dessa ska sättas in i ett album, men ibland fäster jag dem på en canvas duk och har dem som tavlor =)
Memme

2012-09-09 | 20:03:55
Bloggadress: http://wintergardensyrbestyr.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback