LO: vår lilla HIMMELBIT

Nu har jagkommit igång på riktigt och scrappar med bilder på min lilla dotter. På babysången sjunger vi en sång som heter Himmelbit av Monica Noren och den tycker jag är så fin. En passande benämning på ett barn enligt min åsikt. Så därför fick denna LO titeln "HIMMELBIT"LOn i sin helhet 
Titeln har jag skrivit på fri hand och sedan embossat
Snygg rosett med en pärlbrad köptpå panduro
Tim Holt´s metall dekor


Materiallista:

 

Echo park´s Hello summer ”wide stripes” & ”Dots Everywhere”

Vit & brun cardstock

Blomma ( vet ej märke)

MS punch fjäril

Inkido embossingpulver

TH´s metall charms

Vit spets två olika

Blå rutigt band

vit organzaband

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback