Scrapptävling

Japp nu ska jag våga mig på det igen. Blev så grymt besviken i julas och har inte tävlat sedan dess. Men denna tävling föll mig i smaken. Du kan läsa om tävlingen på pysseltagens sida.
 
Jag har kommit så långt att jag har valt en bild och vet hur jag ska koppla min LO till stämplen som är inspirationen. Sedan letar jag fortfarande efter de tre sakerna som man ska återvinna. Trodde jag hade en sak klar, men det var inget som passade. (kan säga att jag hade tänkt klippa i en bok, men det fanns inget bra i den).
 
Så vi får se, tiden börjar ju krypa iväg nu, men tävla denna gång ska jag =)

Kommentarer
Wintertobe säger:

Men du, så kul! Eftersom det där inte är något för mig så håller jag tummar och tår för dig i stället...
//Hanna

2012-09-25 | 19:05:13
Bloggadress: http://wintergardensyrbestyr.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback