Beställning; babynest

Sista beställningen klar. Denna gång stod köparen för tyg och band och jag monterade ihop allt. Fick även tillåtelse av köparen att testa på en ny variant. Har tittat runt lite och nu har jag lyckats att sy ett tvättbart babynest. Med denna förbättring kan man ta ur skummadrassen och sedan tvätta nestet i 40 grader. Mycket praktiskt när det handlar om små barn =)
 
Måste säga att jag verkligen gillade tygvalet. Snyggt!
 
Tygerna är från IKEA
 
Här ser man öppningen i botten på nestet. Man får brottas lite med madrassen,men i går den =P
 
Nu får vi se vad nästa syprojekt kan bli... har några på lut... Kuddar till nya soffan, nya tights till liten, nya resorbyxor till liten eller kanske liten favoriter babbblarna som mjukisdjur... Vi får se vart jag börjar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback